vineri, 22 noiembrie 2013

Pentru Prieteni

Scriu postarea asta sa va multumesc ca ati fost alaturi de mine si ca ati avut rabdare cu toate prostiile mele. Va multumesc ca nu a trebuit sa trec singur prin asta. Sper ca nu o sa va suparati ca va folosesc numele reale. Daca e ceva, imi ziceti si le schimb.

Multumesc in primul rand Corinei. Ea a fost si acum, ca in nenumarate randuri, umarul pe care am putut sa plang. A fost mana intinsa atunci cand am cazut. A fost sprijinul de care aveam nevoie in perioadele urate din viata mea. Multumesc pentru sfaturile tale care ma ajuta enorm. Esti una din persoanele cele mai speciale din viata mea si sunt extrem de bucuros ca te cunosc. Nu pot sa exprim totul in cuvinte, esti atat de buna, de inteligenta si de cu capul pe umeri incat ma inspiri. Dar hai sa nu devenim prea sensibili, penis, vagin, deepthroat.

Multumesc Cristina. Multumesc pentru ca mi-ai imprumutat si mie din puterea ta. Multumesc pentru ca prin sinceritatea si duritatea ta ma readuci cu picioarele pe pamant. Iti pretuiesc sfaturile si ti le apreciez. Esti unul din cele mai frumoase suflete pe care le cunosc si iti sunt recunoscator ca ma asculti si ca ma ajuti. Ma uimesti pe zi ce trece cu integritatea ta. Esti echilibrul de care aveam nevoie in perioada asta. Esti sutul in fund care ma readuce pe calea ea dreapta. Si pentru asta voi accepta sa imi dai o palma peste ceafa cand o sa ne vedem.

Multumesc Bogdan pentru ca esti o evadare din lumea asta. Micile noastre discutii in podul casei tale, la o cafea si o tigara, m-au ajutat sa uit. M-ai distras de la toate problemele pe care le am pe cap. 

Multumesc Catalin pentru ca esti acolo. Si pentru ca ma amuzi. Si pentru ca stiu ca ma iubesti. Iti multumesc pentru poeziile tale care ma patrund. Tot vroiai tu sa ma patrunzi si sa ma penetrezi. Ei bine, ai facut-o deja. Esti una din cele mai complicate persoane pe care le cunosc. Esti Sangele Negru care imi curge prin vene. Si esti un nesimtit ca facebookul tau nu iti afiseaza notificarile de la mine. Dar te iert.

Multumesc Filip pentru ca esti alaturi de mine si pentru ca simpatizezi cu mine. Multumesc ca esti fericit pentru mine si ca esti trist pentru mine. Sper sa gasesti si tu persoana aia care sa iti ofere ce meriti. Fruntea sus! Daca eu am gasit-o e imposibil sa nu o gasesti si tu. Abia astept sa vii in Romania.

Nu in ultimul rand, multumesc Razvan. Esti atat de retardat in lucrurile pe care le scrii incat ma amuzi. Imi distragi atentia intr-un mod idiotic si relaxant in acelasi timp. Si stiu, ca acolo adanc, esti la fel de trist ca mine. Dar e genial ca nu ne plangem de mila unul altuia. Imi pare rau ca prietenii mei de pe facebook au impresia ca esti un debil mintal. Dar nu conteaza. Esti un Cartman veritabil. Poate daca o sa ne mai vedem vreodata, o sa imi calc pe inima si o sa iti dau pana la urma acei three fity pe care ii meriti.


Cam atat am vrut sa va spun. Nu am vrut sa o lungesc inutil. Vreau doar sa stiti ca puteti apela la mine oricand pentru orice problema. Fie ea sentimentala sau nu. Voi fi aici, voi fi recunoscator si bucuros ca pot sa va ajut. Aveti grija de voi!

0 comentarii: