duminică, 2 noiembrie 2008

Prolog

M-am hotarat sa imi fac un blog pentru a-mi impartasi gandurile si parerile pentru ca in ziua de azi cu greu gasesti un prieten sa te asculte dar mai ales sa te inteleaga. Astfel sper ca sa gasesc in tine prietenul care sa ma asculte si sa imi arate ca parerea mea conteaza.

Un prieten mi-a zis ca sunt lame ca imi fac blog. A zis ca mi-am facut radio, acum si blog, maine poimaine imi fac numele un brand si pun bazele unui trust . Asta e, voiam si eu sa fiu la moda si sa am o viata virtuala ca la carte. Nu sunt mare scriitor, dar o sa incerc sa gasesc cuvintele cele mai potrivite ca sa imi exprim ideile in asa fel incat sa si intelegi ceea ce vreau sa zic.

Oricum, sper sa ai rabdare sa imi citesti toate prostiile pe care o sa le scriu aici de acum incolo si sa imi spui ce nu iti convine, dar mai ales sa iti argumentezi parerile asa cum o sa fac si eu in continuare.

In incheiere iti doresc o dimineata, dupamiaza sau seara placuta si sa nu lasi pe nimeni sa te influenteze, tine cu dintii de parerile si principiile tale.


1 comentarii:

Unknown spunea...

ok...sa trecem peste toate...
bla bla bla...
iti devin cititor...
ai inceput interesant...
cu conditia..eu te citesc tu nu!
noapte buna:)
aaa...si scrie ceva "viata virtuala ca la carte'" ziceai...

hai,punete la treaba!ce mai ast?